امیرارسلان ایمانیامیرارسلان ایمانی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

AmirArsalan Imani

سلام قشنگم

1394/9/9 13:21
نویسنده : مامان سمیه
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی دلم واسه حرف زدن باهات تنگ شده..دیروز شیطون شدی بودی و نمیزاشتی فاطمه جونی درس بخونه واسه همین رفتیم پارک خیلی بهمون خوش گذشت کلی بازی کردیم و باهم حرف زدیم تو هم کلی ذوق کردی و نمی خواستی برگردیم دوست دارم گلم از این به بعد زیاد می ریم پارک هر موقع هوا خوب باشه.

 تازگیا یاد گرفتی دست بزنی و خیلی خوشحال می شی که یه چیزی بشه و دست بزنی حالا عکساتو می زارم ببینی چقد نازیییخوشحالم که هستی و می تونم کنارت تنهایی هامو پر کنم دوست دارم عزیز دلم .............

عاشقتممممممممممممم

راستی واست یه شالگردن خوشگل بافتم امروز تمومش کردم خوشحالم واست یه چیزی درست کردم یه چیزی که با عشقهههه

 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به AmirArsalan Imani می باشد