امیرارسلان ایمانیامیرارسلان ایمانی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

AmirArsalan Imani

سلام قشنگ مامان

1394/4/21 22:32
نویسنده : مامان سمیه
172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم دلم میخواد زود بزرگ شی و با من حرف بزنی خیلی حرف دارم باهات بزنم می دونم که حتی الانم که خیلی خیلی کو چولویی متوجه می شی که من عاشقتم و خیلی خیلی زیاد دوست دارم می دونم تو هم منو خیلی دوست داری خندونک 

توالان که خیلی کوچولویی خیلی هم باهوشی همه چی رو زود تشخیص می دی الان همه می گن ببینا مامانه دیگه از پسرش همش تعریف می کنه اما من مطمئنم که تو در آینده یک شخصیت مهربان و مهم می شی ...

راستی چند وقت پیشا کچلت کردیم اونقدر جیگر شدی که همه گفتن بازم کچلت کنیم فیلم هم گرفتیم اولین بار که امیر ارسلان خان موهاشو کوتاه می کنه حالا عکساتو می زارم واقعا یه چیز دیگه شدی ...می بوسمت پسرکم می دونم خیلی وقته چیزی برات ننوشتم اما دلم می خواد همه حرفامو به خودت بزنم اما قول می دم زود زود بیام و  یه پست بزارم البته اگه یه شب اینترنت نبود یا خونه نبودم قول می دم جبران کنم 

الان خوابی امیدوارم همیشه همینطور آروم و بی غم بخوابی 

دوست دارم دلغک

مامانی گل امیر ارسلان خانچشمک

چقدر ناز خوابیدی قربونت برم من ....دوست دارم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی

الهی قربون اخمت برم پسلکم فدات بشم من که مثل مردا اخم کردی...بوسبوسبوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به AmirArsalan Imani می باشد