امیرارسلان ایمانیامیرارسلان ایمانی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

AmirArsalan Imani

سلام عشق مامانی 27/4/94

1394/4/28 22:41
نویسنده : مامان سمیه
147 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم دلم می خواد همینطوری واست یه چیزی بنویسم دلم خیلی گرفته نمی دونم چرا؟ دلم یه چیزی می خواد که نمی دونم چیه واسه همین دوست دارم واسه تو بنویسم تو که خیلی نازی و همه عمر مامانیییییی

عزیزکم بزرگ شدن سخته خیلی سخت باید خیلی چیزا رو بخاطر چیزای دیگه تحمل کنی اما من مطمئنم تو می تونی از همین سختی هم شادی درس کنی و همیشه خوشحال باشی .... البته سالهای آتی واسه تو سخت نیست چون تو یکی یدونه ای و زندگی متفاوتی واسه خودت درس می کنی 

تو همه عمر مامانی عشقت یه افتخاره که به هر کسی نمی رسه جز مامانیییییی

دوست دارم از ته دلم اونقدر که نمی دونم چی بگم وقتی ناراحتم به هر دلیلی فقط به تو نگاه می کنم تورو که می بینم با خودم می گم خدا یکی از فرشته هاشو واسه من فرستاده روی زمین پس چرا ناراحت باشم ؟؟؟وقتی می خندی حتی وقتی گریه می کنی می فهمم که تنها نیستم تو هستی ...

صدای خنده هایت حتی گریه هایم را هم به خنده می اندازد.............محبت

دوستت دارم آنقدر که خدا بنده اش را بوسبوسبوس

 

آخه کسی می تونی با دیدن این پسر ناناس و خوشگل باز هم عبوس و اخمو باشه 

دوست دارم و عاشقتم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به AmirArsalan Imani می باشد