امیرارسلان ایمانیامیرارسلان ایمانی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

AmirArsalan Imani

اولین دندون پسر قشنگم

1394/6/1 15:28
نویسنده : مامان سمیه
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی امروز 31/5/94 اولین مروارید قشنگ تو دهنت خودشو نشون دادالبته دیده نمی شه ولی میشد حسش کرد یه چندروزی بود که بی حال بودی و همش غر می زدی مافکر می کردیم شمکت درد می کنه ولی بالاخره معلوم شد که چرا پسر خوش اخلاق من چند روزی گرفته بود . خوشحالم که قدم به قدم، یواش یواش داری بزرگ می شی امیدوارم همیشه سالم باشی گلم

پسرکم ، 

آنقدر بزرگ می شوی که دست نوازش من برای تو کوچک می شود اما این کوچکی را با هیچ چیز بزرگی عوض نکن بگذار نوازشت کنم آنقدر که تو به نوازش نیاز داری من به نوازش کردن،.......

گلم

بزرگ شدن آسان است اما با عشق بزرگ شدن سخت، به تو از ته ته ته قلبم عشق می ورزم آنقدر عمیق که بدانی فقط با عشق است که زندگی جریان پیدا می کند .

می گویند بهشت زیر پای مادران است، اما نمی گویند که  بهشت را بواسطه تو زیر پای من گذاشتند که اگر نبودی دنیا که هیچ می خواهم بهشت هم نباشد ......

کسی که همیشه در همه حال عاشقت می مونه 

مامان سمیه..

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به AmirArsalan Imani می باشد